21. yüzyıl çocuklarının yaşamlarındaki hız ve hareket algısını görmezlikten gelerek uygulanan her türlü eğitim yöntemi eksik kalıyor. Bu nedenle, beynin hareket ile öğrenme becerisini eğitim yönteminin içerisine dahil eden eğitim planları, yeni nesil çocuklar üzerinde çok daha etkili.

Okulumuzda akademik bilgilerin veriliş biçimleri, öğrencilerin algı ve ihtiyaç çeşitlerine ve seviyelerine göre düzenleniyor. Akademik çalışmalarımızı, öğretim programlarımızın içeriklerine uygun olarak tasarladığımız materyal ve aktivite programları ile hareket eğitimlerini birleştirerek yürütüyoruz. Böylelikle nörotransmiterler arasındaki etkileşimi arttıracak aktivitelerle, öğrenmenin çeşitliliğini ve kalıcılığını sağlıyoruz. Öğrencilerimiz hem öğrenme sürecini eğlenceli ve keyif veren bir aktivite olarak görüyor hem de bilgiyi kalıcı bağlantılarla, zihinlerindeki ilgili bölümlerde depolayabiliyorlar.